Monday, July 17, 2006

神期掃帚VS食壞人奶粉

睇jet tv有個節目,介紹日本有個阿伯,佢手做既掃帚可以掃到吸塵器都吸唔到既細微顆粒.佢一條友六日可以做一把,一年就只係做二三十把.不過,一把賣二十萬yen.可能係地球上最強既掃帚...

轉台去睇新聞,黑龍江就捉到條友做成人假奶粉,問佢點解做,佢"夠薑"到話因為做小孩既影響比較大,言下之意就係做中老年人既就無害咁人...

究竟係好似陶傑所講既DNA唔同啊,定有咩隠藏因素.兩個相互影響左幾千年既民族,到最後可以落差咁大.
所追求既野可以如雲泥之別?我覺得,就算係共產黨既問題都好,都無理由連呢d最基本人既原則都相去咁遠架.我地都有偉人同科學家架?

突然間令我覺得,原來,一個民族既"素質",唔係關佢有幾多大人物,而係响最下層既人所左右...咁落去出多一千個劉翔都係晒氣.真係令人沮喪.

1 comment:

Anonymous said...

老實講,我見到D「陰謀」豉油、漂白魚、避孕蝦果D大陸製品,我有D想殺人。