Sunday, July 30, 2006

綜援

今日報紙有單新聞,講個七十幾歲既啊婆,執紙皮比架車撞親,好在皮外傷無咩事。
佢話攞綜援比人睇唔起,所以唔攞。

特衰政府成立左咁耐一事無成,但就成功令一般人覺得攞綜援唔好,養懶人。
連好似呢個啊婆咁應該受助既人,自己都覺得"唔好意思"...
於是特衰政府就可以大條道理cut綜援了。

我唔係一個左派(唔係民建聯個種土共),但係我覺得個政苦,係响度恰鳩D窮人。
一到要使錢而無得攞威呢,就諸多借口,多多事實。

但係佢又會成日好自豪咁話你知,我地好多儲備,仲請左個任志剛咁既仆街黎睇住佢。
係"睇住"啫,咩都無做過的。然後佢可以厚顏到收份仲高過美國總統既人工。

然後又打算搞咩副局長職位,可能覺得一個傻仔唔夠,要請多幾個,痴痴呆呆坐埋一枱。
咁就會使多五六千個,加多幾千個呢就剛好夠綜援一年條數架勒。

仲要起多個新總部等大家坐得舒舒服服。入面仲收埋幾個林瑞麟咁既太監响度。
可能打算做旅遊重點,搶北京故宮生意。等啊周梁又可以有借口幫旅發局cap水。
咁起個總部,有得威又有得豪,梗係使大佢。無啦啦中環又多幾千人出出入入,
到時塞車塞到仆街,又可以填多幾廿呎個維港。再唔係填埋佢過老尖,又多塊地賣,
天星碼頭呢D督眼督鼻梗係要收皮。搞西九都話左要創地標,個鐘樓咁無氣勢,
梗係好似天樂里口咁擺條金龍先似樣!一係叫山頂個鬼婆幫曾特九搞個銅像。
好似金日成咁,大家行過都要扣三個响頭。

如果交稅個時可以比你選擇,養呢班契弟定養攞綜援既人,你會選邊個呢?

No comments: