Friday, July 21, 2006

收費電視

世界杯引起左一d版權既論戰.更有報導話政府想將"非法"download列為刑事罪行.而我打呢編野同時,我都係經 p2p睇緊華倫西亞對費倫巴治既友賽...所以講下足球直/轉播既問題.

首先我係贊成收費播足球既,無論任何組別(世杯,甲乙組別),因為以目前無線頻道黎計,根本唔會有足夠(以球迷角度黎計啊下)既賽事播放,由其一d會响黃金時間既比賽,因為要讓路比其他 "合家歡" (係咪真係全家都歡呢下...)時間既節目.好似無線為例,播到好似歡樂滿東華咁一年一度呢,我情願你唔好搞,播番你d師奶劇算吧勒,有朋友提出過,如果無記同亞視能夠攞番個世界杯既播放權就大家有免費波睇勒,我覺得係你諗下好勒,而家無記都有收費電視既服務,佢會唔會咁貴攞個rights番黎free比你睇呢(假定有線係一定會搶既前提下)我係打死都唔信佢地會咁好死既...

另一樣係Download波,有去開呢類newsgroup都知,有d好"仆街"既人會post賽果等你無引既,我唔知呢d友仔係咪電視台既打手,但係呢類"錄播"既情況係咪可以容忍下呢.又或者有線係咪可以提供呢類下載呢,我呢個講法係基於有線既覆蓋率仲未係百份之百,有d屋村仲係要比四五千蚊裝隻碟先可以收到既情形之下,佢都係想睇場波啫.如果有足夠既方法比佢地去選擇,我估好多人都肯制既.情形就好似iturns加ipod咁,你有得比我download唔使買唔使rip要比錢我都制的.當然個價要合理啦,無理由容十梁七九個d你都夠薑賣九十蚊架.

仲有一個睇波既途徑,就係p2p,好多好似我咁要開夜既人就好啱用既,就算我有屋企有cable,我都會開住個廣東台聽啊何輝既評述(講得好過菜文堅多多聲啦屌!)仲有一樣好重要既,就算有線一個星期播咁多賽事,都好多時側重左英超(阿車利曼)幾隊名牌,意甲就唔係祖記就AC,好多好睇既德甲(德甲好睇架)或者一d中遊球隊既比賽,就算有空閒都唔會轉播既,p2p就正好補足到呢個空間(中央台播好多德甲架).好似而我睇緊既華西對費倫巴治,邊有本地台會播啊.如果政府連呢樣都block埋,就真係好可惜.

仲有一樣好煩既係,而家開始多收費電視,黎緊只會更多,係咪可以統一用一個解碼器呢,第時搞到一個台播一個聯賽,九廿幾個解碼,幾廿百個Remote,幾百樣點擺得晒啊大佬.

No comments: