Wednesday, April 30, 2008

Sicko




看完 Sicko,電影要講的不單只是醫療制度不公的問題,印象更深係美國人所相信的制度的批評,不管美國
民眾對這制度是欣然接受或是受到保險/政府/媒體的集體恐嚇,到最後,大家無可奈何.

因為你付不起日常開支,所以你要拼命工作,然後又把大部份的薪水投放到保險金/醫療開支.於是,你繼續無錢...情形同香港人買樓其實都幾異曲同功.當然你供完層樓就自己資產,保險金!?...真係sorry.

片中的法國人或者英國人,對美國醫療的諸多收費都流露出"驚訝"的表情,同樣我對法國工人所擁有的福利也感到不可思議...當然他們可能只代表一小部份英/法中產階層,但最今人疑惑,正是片尾哲古華拉的女兒所問的:為什麼古巴做得到,美國不能?

更令我疑惑係,我地政府要推醫療改革,經過"強迫金"之後,最終係咪肥晒d基金公司?呢次會唔會肥左d保險佬...咁計落買保險,買中人壽會唔會穏陣d?點解以前香港做到的,現在/或者未來的特區會做不到?是人口太多(仲話要谷到一千萬)?我唔係政策專家當然唔知搞咩,...不過,點解一定搞到要專家先睇得明?有沒有專家可以幫大家解下畫?

同時又令我想起剛過世的柏楊,雖然很多人都批評他治學不精,同樣有很多人覺得Michael Moore嘩眾取竉,不過最少他們都提出了問號 - 究竟,大家想要一個怎樣的社會?究竟我地有無say?

又又令我諗起JOJO入面既吉良吉影....佢都係想安安靜靜生活...不過得閒揾個人殺下啫....

No comments: