Monday, April 28, 2008




黄霑講得啱,香港幾好都有!

我哋有走到最前既電視台,雖然唔知佢有幾前... - 晚晚連環直播濕鳩電視劇,劇情婆婆媽媽,部部都四五六七角戀,大家邊睇邊屌,但都依然唔轉台,所以,我地有忠誠度100既觀眾!聽講話遲d仲有"七台聯播"!! 聖火環島遊 !推動香港旅遊業啊,你ready未啊?

唔止電視,仲有電台都百花齊放,正如桂神所講:一個字 - 精彩!
例如商台,唔覺意坐的士聽左十五分鐘"你胃零",講一句說話有三個即係,四個囉同五個喂...都未入肉。淨係知佢:喂!即係呢我覺得要衍責囉,唔可以咁囉...

好,唔睇電視唔聽電台,買本雜誌瞄下呢 - 死啦,買touch定milk好啊,講D野一模一樣既...買錯咪潮唔起!!便利除左個名改左之外仲有咩唔同...一仔同東記實情係咪都係肥佬黎指使既?...仲有個d搞到你唔知今日係蚊地定fly地既周刊...哎吔,我唔要睇飛輪海啊...

okok,買份報紙算,喂,即係咁多份報紙,除左個版頭之外呢,仲有咩係唔同架呢?我覺得呢,呢d要衍責囉,唔可以就咁就算數囉...

咁睇套戲得啦掛...你愛唔愛獨家試食試玩同試愛同埋驚唔驚比人嚇死你先...

你都係行埋一邊,唔好阻住人傳性火啦...

No comments: