Wednesday, May 07, 2008

波唔係咁搞架-契弟!

from  蘋果日報:

盧志軒於上周三在旺角花墟球場踢亞協盃 , 於下半場被派出場 , 但作賽僅七分鐘突然暈倒 , 送院搶救 一度情況危殆

傑 志 球 隊 的 人 致 電 盧 家 , 說 翻 看 球 賽 的 錄 影 帶 , 指軒仔是自己倒地未必符合工傷賠償資格。(!下半場被派出場喎!唔關個會事架?佢硬膠膠自己走落場啊?) 記者致電傑志足球隊總領隊伍健 ,他表示不知道軒仔今後不能踢足球(屌你老母領隊喎,個球員唔踢得你又唔鳩知,領咩撚隊啊屌你) , 稍後會聯絡其家人了解。盧家的遭遇極 待 熱 心 市 民 援 助 (熱心市民!?咁你個會又打算做d咩去幫下佢啊,得撚把口講!),希望集合眾人的力量,幫軒仔度過困境。

自己倒地,未必符合工傷賠償資格 - 即係比人踼撚死就有得賠,屌你老味心臟病就仆街趁地淋,咁買份保險黎托撚!咁唔係啦,下次換人之前响場邊問清楚先出場啦,呢間咁既西會,請球員唔係驗左身架咩?而家出事就推黎推去,伍健你第一日搞波啊?咁撚樣既會咪鳩踼啦,有錢賣廣告無錢賠湯藥。屌你老味正契弟!

No comments: