Wednesday, July 25, 2007

黃蛇語錄 句句入肉




响雄偉既小川版見到呢個咁齊既黃蛇語錄,梗係要share出黎,順道向打呢堆野既人仕致敬!!!

a.. (列斯領先2:1的時候)領先緊一球就梗係同你死守,守住個勝果。……(到了紐卡素扳平2:2時)?,呢個就係打死守?後果。
a.. 「O」雲仔
a.. 「O」雲仔一心自己去,一定?啦……英倫三島的前鋒係唔會交波架……
a.. 「浪射」
a.. ESPN–「超級星期天」變「和和星期天」
a.. Free.......dle(注︰要拉長尾音)
a.. Let's go, rock and roll[1]
a.. playboy、艾歷臣,不過佢係奉旨架。
a.. xx 球員,今日生日啦。
a.. xx龍門又再一次勇救險球。
a.. 一個好既守門員可以令到場波由輸變和,由和變贏。
a.. 亨利12碼都唔入,30碼又點會入呀。
a.. 今日藍色波襪踢得好過白色波襪。
a.. 伯明翰同埋保頓,兩隊波都係「B」字頭。
a.. 你咁都救到……今日仲唔係大威既日子?(按:結果係比舒拉保娃破發球局)
a.. 佢既全名係冼拿馬‧邦高利,如果是旦叫冼拿馬或者邦高利就係唔岩既,你有無人叫歐陽做阿歐架?歐陽就歐陽,司徒就司徒架嘛,佢就係咁樣樣喇,冼拿馬‧邦高利,冼拿馬‧邦高利,如果我今晚叫到你全名6次,我就請你食宵夜。
a.. 係今場波邊隊能夠入一「粒」先,個隊就會有優勢。
a.. 保定保定,保住就定。
a.. 保方保方,保住後方。
a.. 個防守球員回波比龍門回得唔好,不過唔緊要,佢地好friend既,唔會鬧佢?。
a.. 做前鋒最緊要有力。
a.. 識轉身既前鋒好值錢。
a.. 做唔成英雄,就做罪魁。
a.. 入到禁區就係皇帝。
a.. 利物浦對車仔:球場上一係藍衫,一係紅衫。
a.. 利物浦球迷唱緊佢地?會歌:你永遠唔會一個人行路(You'll Never Walk Alone)。
a.. 利物浦的巴路士同列斯的巴基.....兩個都係姓巴........(英文名呀大佬)
a.. 加利仔有三個缺點:第1,無速度;第2,跑得慢;第3,唔夠快呀!
a.. 十一個人、廿二……(諗?好耐)對腳。
a.. 十二碼chip射中間:「落洞西」——(篤波咩!)
a.. 十二碼有兩個可能性,一係入,一係唔入。
a.. 又快又怪,又帶個波出界。
a.. 只要你射得中,咁你就有機會入啦。
a.. 呢位球員打法好經濟。
a.. 呢個新美少(舒拉寶娃)真係好後生呀,仲有?青春豆?呀。
a.. 呢個球員打得好職業化。
a.. 呢個罰波係?右路偏左?位置。
a.. 呢球波仲唔生日?
a.. 呢D老鬼,食鹽多過你食米。
a.. 呢場比賽我只可以用「一個字」黎形容:精采。(按:明明兩個字……)
a.. 呢場波利物浦唔理贏幾多球,總之一定要贏。
a.. 呢場波可能係英倫三島兩個最佳左後衛既對決(按:阿仙奴 vs 列斯--艾殊利高爾vs
夏迪)
a.. 呢場波勝負都唔緊要, 最緊要係唔好輸。
a.. 呢球波,如果冇龍門就入啦。
a.. 呢球波「O」雲仔好巧妙咁編(騙)過對手!
a.. 呢球波一係入,一係龍門救到,一係出界。
a.. 呢球波係咪真係紅軍既利物浦出界??好似擦到藍軍球員既波襪架喎。
a.. 呢球波入得妙到毫顛。
a.. 呢球波史高斯好有機會入波,但係無機會起腳……
a.. 呢球波射得恰到好處,唔太高,唔太矮,唔太勁又唔太遠,總之就入啦。
a.. 呢球波拉得咁行,唔係用腳背,係用腳?肉心呀。
a.. 呢球波碧咸傳得好靚架,不過前面羅唔到咋嘛。
a.. 呢球罰波,有角度,有力度(異常肉緊)。
a.. 呢隊波好有性格。
a.. 哈哈,龍門最好既朋友係邊個呀?咪係龍門柱囉。
a.. 哈素賓基個名咁長,個 Shoulder 冇返咁橫都印唔曬個名。
a.. 唔中框就等於無機會。
a.. 唔會畀牌,英倫三島既球證唔會咁易畀牌……真係比喎……球證太過嚴啦。
a.. 拿,傑仔!呢d咪就係好波囉。
a.. 拿,呢D就係世界一級既前鋒喇!
a.. ?……做防守球員最緊要係咩呀?咪「安全第一囉」。
a.. 嘩!睇呢場波就興奮過食興奮劑。
a.. 在傷口上加鹽。
a.. 場波已經擺左落雪櫃啦……牛油同咖喱就硬晒,咖喱就瓊晒,?蛋就凍晒,D燈就熄晒,南韓就贏晒……但係場波仲要講落去。(按:梗係啦!仲有成十幾分鐘)
a.. 大威今日開波好好,命中率過八成……(豈料立刻開球落網)有時講波佬真係好邪,會讚壞個球員
a.. 大家都係巴西腳,所以知你想點去?啦。
a.. 大腳噹上
a.. 奧尼爾開心到跳起,跳得高過NBA果個奧尼爾。
a.. 好彩好過好運。
a.. 好急勁既罰波。
a.. 好既前鋒就係要化「銀機會」為「黃金機會」。
a.. 好波不妨一睇再睇。
a.. 好運緊要過好波。
a.. 威廉斯姐妹,力的表現,扭轉左成個女子網球壇
a.. 射波最緊要射中個龍門。
a.. 射罰波……唔中框就等於幫對手解圍。
a.. 屋漏兼逢日雪(按:04-05季度足總盃車仔輸比紐卡素,個球場落住雪)
a.. 巴路士,淨係識得一味去,冇諗過交俾身邊既隊友。
a.. 希斯基,力的表現!!!
a.. 幾時都話,後防好緊要,紐卡素就差係呢度。(按:利記對紐卡素重覆了大約十次)

a.. 後生、有身材、有活力 (唔係講緊女丫)。
a.. 愛華頓呢隊波蔗渣?價錢,但係踢出燒鵝?味道。
a.. 所以話,現代既足球每隊波一定要有一個罰波專家。
a.. 打波既野有時要睇?食飯。
a.. 托度咁好波,?前鋒邊夠膽射佢呀。
a.. 新特「能」(Sunderland)
a.. 施根呢?咁?單蹄馬,我係領隊就唔用佢啦!(彭錦全:雲加而家咪出?佢囉)
a.. 有時呢??真係時也命也喇。
a.. 本死無大害。
a.. 柏金呢隻老馬就好似星期三晚夜馬隻駿先鋒咁,追極都追唔到呀!
a.. 梅度梅度,梅開二度,跟住加多句「林伯特差?入多球,變埋梅度」。
a.. 條防線包得無深度,裝越位失敗,咁咪失波咯。
a.. 每隊波都要入「燕梳」?第二球。
a.. 沙華治係中場殺手,唔係情場殺手。
a.. 波係圓,係用來踢?。
a.. 波唔使講架,球迷自己識睇。
a.. 無語問草地(按:某場溫布頓,個波彈草地之後倒西,然後……)
a.. 無論?邊個時刻邊個時辰,英超?每一隊波都會有表現?。
a.. 現代足球最緊要攻守兼備。
a.. 球證巴巴先生
a.. 球迷們,足球就是這樣的。
a.. 球迷們有福喇。
a.. 當一隊波進攻既時候,另一隊就需要去防守。
a.. 當打、有態、有身材 (都唔係講緊女丫)。
a.. 睇Jordan,有今生,冇來世。
a.. 睇下巴布爾幾大力呀,條頸幾粗呀。
a.. 睇下隊波肯唔肯打?藍領足球。
a.. 睇波呢家野,睇得波多咪睇到多?好波囉!
a.. 碧咸係得一隻右腳既球員。(按:乜有人有兩隻右腳咩?)
a.. 罰波
a.. 舒拉保娃由西伯利亞送個波過?畀你,你仲有得打……(按:舒拉保娃在西伯利亞出世)
a.. 藍色衫打得好過紅色衫。
a.. 裝越位根本就係好愚蠢,呢d懶惰同慳水慳力足球呢,走甩一次就會鑄成大錯。
a.. 西班牙球會奧沙辛拿(Osasuna)=「奧沙桑拿」
a.. 識轉身?前鋒好值錢。
a.. 防守「生」波
a.. 防守球員犯左腦筋上既錯誤(mental error)。
a.. 阿仙奴開波幾分鐘就入波,好打好多。(被追和後)我都話,太早入波未必好架,因為有大把時間畀人追。
a.. 阿全!正所謂講波容易踢波難。
a.. 除非有一隊先入一球,如果唔係都幾難開到紀錄啦呢場波。
a.. 陰溝裡翻船。
a.. 領先一「nup」 [2]
a.. 領隊谷隊谷得好「應」!
a.. 魯爾係一個好有觸覺既球員,當佢冇觸覺個時,真係冇曬觸覺;但當佢有觸覺個時,入波阻都阻唔住。
a.. It ain't over till it's over[3]
a.. 正如一個魔術師玩到完晒喇,比人除晒衫喇,都能夠係頂帽度抽隻白兔出黎呀...[4]
a.. Captain Fabulous 神奇隊長謝拉特![5]
a.. 神奇!頂級!超卓!任你點樣去演繹都係咁妙絕![6]
a.. (高治打倒掛失敗) 哎呀! 唔倒掛鳩勾...金勾哩個高佬下![7]
a.. 我欣賞車路士後?泰利,因佢頭槌好、制空力強、同埋跳得高
a.. 車路士出番依個彼德……施治會好好多,畢竟古迪仙尼都只係比較靈活。拿,你睇下依球手鎚呀?真係龍門生得矮d都打唔到呀!施治呢,我相信佢打多車仔兩年既話……就會開始…………………………………………………甩頭髮架喇!你睇佢今年既頭髮都已經少過舊年架喇!
a.. AC米蘭呢隊波好多老人牌桂格燕麥片
a.. 利物浦既球迷們,你們唔怕了!三比一既記錄呀,奇蹟出現啦利物浦。你唔會呢自己一個人行路啦利物浦!(2004-05歐聯分組賽利物浦主場對奧林比亞高斯)
a.. 每隊波都要有個好既死球專家。
a.. 好前鋒就係要化「銀機會」為「黃金機會」。
a.. 足球係要將個波射入網。
a.. 射罰球,最緊要唔好射高同埋射斜。
a.. 唔駛問阿桂……即係唔駛問我啦!
a.. 炮竹一聲除舊歲,好波共你賀新春。
a.. 射波最緊要射中個龍門。
a.. 將韓國球員朴智星讀做「柏智星」(Park Ji-sung)。
a.. 杯賽決賽:我希望呢場波有雙冠軍啦
a.. Stevy G 謝拉特
a.. 江忠德,依家下半場打了四十五分之一
a.. (2007歐聯決賽 AC米蘭對利物浦) 呢場波利物浦有兩個機會可以贏波,第一係渺茫,第二係冇機會。
a.. (2007歐聯四強次回合利物浦對車路士)呢d波球證呢可罰就唔罰,因為利物浦佔主場之利,人之常情姐。[8])
a.. (2007歐聯四強次回合利物浦對車路士)麥包夾火腿 (講乜?自己睇la![9])
a.. 百步穿楊即係跑左一百步之後射入咁解
a.. 呢班人擊鼓...唔係鳴怨呀嗎 (佢自己都笑埋...果度係有班人半場休息時間係度打鼓表演姐)
a.. 打波要有火,講波都要有火呀!!!
a.. 孫繼海係曼城真係越踢越好,更加可以融入球隊打法... (3分鐘後) 最近孫繼海狀態表現麻麻,有好幾次曼城由贏波變和波,同埋和波變輸波,都係因為佢同施文配合得唔好,有誤會...
a.. (上半場頭5分鐘入球時...)o係今場波邊隊能夠入一“粒”先,果隊就會有優勢喇...
(5分鐘又有入球, 追成平手後...)我都話啦, 咁早入一“粒”, 實會比人追平啦 (面上現出很有先見之明的樣子)
a.. 依個就係澳洲無能教練,教得澳洲一定係無能教練!(2007年亞洲盃分組賽 泰國對澳洲 對澳洲教練Graham Arnold的評價)
a.. 依個就係唔識入波既攻擊球員喇!(2007年亞洲盃分組賽 泰國對澳洲 對澳洲14號球員Brett Holman的評價)

No comments: