Friday, July 20, 2007

舒展



係啊,唔知點解今年好想去喎,逼都唔驚個隻喎(不過未得閒啦)...
唔緊要,如果你都一樣未去既,睇睇下面呢段野開心下先,真係未出發先興奮!!!

【明報專訊】原定在昨日書展上出售的一本著作《愛情神話》,昨日幾成「大衛像翻版」。影視處前日派員巡查書展後,指該書封面採用的名畫《賽姬接受丘比特的初吻》(Psyche receiving the first kiss of Cupid)當中,男女人物赤裸,構成不雅成分,勸喻書商停售該書。書商稱,在前兩年的書展仍可出售,書中只探討希臘神話文化,封面更是世界著名畫作,對於當局的保守決定感到「十分可悲」;縱使其後影視處態度軟化,收回勸喻,書商卻表示「已無意思」,不會再賣該書。

你睇香港真係形勢大好,咁多天才,個市又升到爸爸聲...
hahaha...笑撚死朕啊真係,人黎啊救駕啊...hahaha...

2 comments:

vicky said...

我都想去呢個展, 怕人多, 同埋次次去完都腳痺, 未必去了.

時代廣場有個黃永玉雕塑展, 有對 "亞當夏娃" 古樸過癮, 竟然有人投訴不雅! 真係人都癲.

felix said...

你睇埋新加上面個堆野先.真係火都黎