Sunday, April 29, 2007

B2C








啊薛兄B2P既同時,我星期二晚就黎左呢個長春,B2C勒。

由北京坐呢個和諧號列車(中國既子彈火車),坐六粒鐘左右就到勒,因為係北方地區,
仲北過北京,四月尾都仲係凍到嘔既,好在响北京買左件假既Columbia唔係都唔知點頂。

黎呢度呢係為左參觀下長春動畫大學,同埋向佢地數字媒體系既同學(講學)...對住百幾二百人
腳都軟埋,好在有兄弟幫拖唔係都幾難收科。

同行既羅賓講番我聽,原來動畫大學有七千幾個學生....隔離吉林大學仲把炮,係全國最多人既大學!!
酒店隔離仲有一間理工,唔怪得呢度叫做大學城。間間都大到無論,吉大由南到北有巴士坐既,真係堅...

北方人都鐘意飲酒,呢度梗唔例外,勢估唔到幾個女老師仲好酒量過D北方大漢!我呢D養開金魚既
就梗加無得比啦。

另一個特點係呢度好多韓國人,我住呢間酒店就叫韓鄉源...周圍都可以見到韓文中文對照既招牌。
連食既都好多係韓國野,仲有好多鋪食狗肉....我就接受唔到勒,咪搞世伯。

你又咪以為呢度好落後唔繁榮,雖然佢地好早就收檔(好多鋪頭八點左右就收工,夜場都係一點左右就收,又唔興便利店)


本來星期日(即係而家)就會番北京,但睇黎都唔會有機位車位...(啊羅賓就打算坐十七個鐘慢車番北京...)
我都係要留到五二,或者五三先番到來了。

訓覺先,下次再upload呢度既相

No comments: