Friday, November 10, 2006

老董

條肥佬呢輪又出番黎,上次攞完大紙驚,今日又去科大攞個咩Q社會科學榮譽博士.
佢對社會科學既貢獻,可能就係比大家研究下一個人可以黑人憎到咩情度,如個咁
計佢真係實至名歸架.難怪有班科大應屆畢業生發晒公開信屌晒鬼,仲有人响
個場度噓Q佢...呢班係佢治下既教育機構所教出黎既"精英",即係啊羅飯焦芬
話最無資格批評特首個堆人,就响呢個場合以噓聲回應番佢(只係噓佢..都算尅
制架啦)...唔知呢d算唔算現眼報.

又有D人話佢都落左台,唔應該咁對佢...喂喂,人地未落台架,仲不跌反升,政恊
黎架..仲有喎,佢離任咁耐有無對佢八年黎所做錯過既野道過歉?無,咁比人噓下
都便宜左佢啦真係...換轉d激進d既地方,收左佢皮都似.

1 comment:

vicky said...

佢老婆更乞人憎, 我响文化中心聽音樂會見過佢, 佢老公冇去, 有2條西裝小桂子傍出傍入,佢真係露出個太后樣, 當正自己係, 當晚的表演電視台轉播左, 我睇番, 見到佢好激動咁拍掌, 個樣作狀到......嗰首嘢唔係真係咁勁咋!我懷疑佢唔識聽.

沙士時最著名的"太空裝巡牛頭角"大叫好驚嗰次,令我極反感,沙士時我地日日响德福返工,冇得唔返,德福,陶大,牛頭角係同一大範圍, 我公司有唔只一個住陶大,陶大同牛頭角亦係我地食飯的地方, 我地夠驚咯!邊有好似你咁著全身保護衣,大叫好驚,即係當我地日日响呢度出入的人是毒菌?有冇理我地的感受?

你倆公婆唔該早呌.