Wednesday, September 20, 2006

仲成世界既!

inmedia有以下報道:

http://www.inmediahk.net/public/article?item_id=152831&group_id=31
電訊盈科查禁搞笑網站
--阿藹

根據 blogger, Mister bijou 的消息, 電訊盈科上星期決定查禁一個 not the south
china morning post 的網站, 電訊盈科的用戶探訪該網站時會出現一個 time out 的現象 (我亦試過了).

據東南西北說, 這個 ntscmp 的網站伺服器應該在北美, 而電盈把它的 ip 封了.

這網站是一個像高登般的搞笑網站, 有很多針對李家企業, 如百佳, 電盈等搞笑圖片,
有一些寫手很明顯是香港人. 目前該網站動員電盈用戶向消委會投訴:
consumercomplaint@ofta.gov.hk

大家真的要投訴了, 正如 Mister bijou 所說, 此例一開, 私人企業大可在各科考慮下引入國內的 Great firewall的系統, 封鎖網路自由.

因為公司係用pccw,睇完馬上試下,果然咩都load唔到得個桔,
請大家都齊試下,如果都有同樣問題就唔好慳力,大大力扮七你+x條粉皮勒!
比佢咁過到骨仲得了既,千祈咪手軟.

2 comments:

vicky said...

我入到.

felix said...

希望只係server問題啦,唔係咁同大陸有咩分別...仲貴人咁多!!