Monday, August 14, 2006

上山

睇報紙見到古天樂出席剪綵活動,間鋪頭竟然係burger king.
原來响除左機場禁區外,仲開左一間响山頂淩霄閣(個名真係好似擺骨灰個D地方)
於是今日決定去走一轉!由銅鑼灣出發,去到山頂大約半個鐘左右,一路上都陽光燦爛,仲見識到香港人幾咁有錢...架巴士行到一半己經見到四架法拉利,兩架林寶堅尼...好快手就去到山頂,拿拿聲去睇下間鋪响邊,好容易就揾到,因為好多麥記既伙記响左近派傳單,睇黎都對老麥有D影響。

間鋪一D都唔大,大約坐到三四十人,去到而經滿晒座,唔理咁多馬上去排隊買野食先算,有八個餐,仲有炸雞同埋蘋果批,兒童餐之類。二話不說要左個最貴既餐:煙肉芝士華保(係咁上下名啦,唔記得)成55財仲比多兩蚊加大,夠竟成六十蚊個餐好唔好食呢...?
得!塊牛肉仲多汁到死,又大件,仲有大量菜同埋蕃茄。同tony romas個類既出品有得比下。好好食。三兩下手勢就收左佢檔。仲有一大堆薯條,不過同老麥個D其實無咩分別。因為企响度食(係啊,爆晒棚無位啊)所以留左十五分鐘就走人,下次要揾個無咩人既時間去多轉先得。食飽,就四處行下,仲行左去條山徑,又唔晒又好風,非常舒服,好多一家大細都响度行下,有個老豆仲响我後面一路教個仔咩叫負資產...個然有香港特色。

得閒當去行下山都唔錯。
我開始明白點解山頂D樓要天價咁貴,除左環境靚之外,仲無咁多蛋散响你屋企左右”創地標”啊麻。

5 comments:

袁建滔 said...

YEAH!BURGER KING!!!
以前早D去機場,為左食包。
不過上山頂咁貴又咁遠,不如去金鐘算。
GREAT裡面果間貴貴漢堡包都食得下。

話時話,計埋車費,不如去HARD ROCK CAFE食。多年前食,八十幾,而家唔知。可以講幾成熟、揀芝士,仲有一大盤薯條沙律,好感動架。

felix said...

八十幾又制得過喎,去老麥叫叫埋埋都成四十蚊啦...

山頂都好既其實,平時有幾可去啊,當行下山囉

Unknown said...

山頂...上次去做傻仔過夜睇日出,都成四、五年前囉。(結果個太陽響背脊出...)
BURGER KING死左成10年竟然復活!真係估你唔到。其實依家牡丹樓又加價,反而去下其他地方食包都唔會覺得貴好多,我以前都係幫襯Wendy's,Jack in the box多,三四十落樓好食得唻又食得舒服。
Hard Rock八十幾搞掂,東京間Hard Rock呢個價食你唔飽,算抵㗎。

喬靖夫 said...

Burger King小食,最正唔係d薯條,而係o個隻一啖一塊o既小薯塊,次次去到泰國都要幫趁!

以前所有比麥記高quality既連鎖店都死晒,可惜!
Wendy's田園風味既薯條最好食!
Jack In The Box真係最可惜,有好多好野,包括廉價o既NY Cheese Cake……

felix said...

又無法,佢賣呢個價要開到成行成市又真係好難.雖則老麥而家都唔平.