Wednesday, June 07, 2006

森尾小儀領左野

呢次佢兩條友玩出火,其實我係唔太關心,呢個題目基本上各大科林既sex版名星相版都有人講過晒,唔係咩新奇士,我又唔係咩女權主義者.但係令我覺得有問題既係,好地地間商台,搞到要出呢d咁既爛橋...

大大話話聽左CR都成廿年,我好細個己經半夜三更聽黎彼得既"豪情夜話",個節目係佢一條友,晚晚揾唔同行業既人同佢訪問下,吹下水咁...自此迷上左聽收音機,基本上,只係聽CR1同2,港台,間中都有掂下既,但久而久之,發覺佢地實在太悶(公營機構既問題啊下.),當然,軟硬既出現,實在令小小既我覺得收音機仲吸引過電視.(部電視係攞黎睇波同打紅白機用之麻).以前,真係可以24小時開住個收音機,我連第一部discman...都係要有收音機function),點解咁著迷,因為個時個個Dj都有番d料,唔似而家個d講埋d佢自己都唔笑既爛GAG以為好撚醒!(個件梁思浩都仲有得撈就証明左廣播質素幾咁低落!雖然佢撈港台...又難怪啊毓民咁火,呢條七六都有得開咪,佢就要响自由亞洲電台發表政見),對上個零月仲有件蛋散學人講書評當左林海峰係佢地台個同事既笑話(本書入面講呢個林海峰係我國棋藝大師,好出名個隻!)...真係啊林彬聽到都嚇番醒.
而家仲話要搬番軟硬兩老出山救命,真係聽見都心up,原來,一個笨七既人,真係可以將一間機構連根抜起令佢收皮(啊"余"生既功力真係深不可測)

apple最近又出左件野播响ipod聽收音機既新產品.但係而家d電台搞成咁,三舊幾水,買黎聽綠川電台咩...

No comments: