Monday, August 03, 2009

柒小陣啦唔該

"書展熱賣 o靚模寫真集,動漫展更加瘋狂,退休高官陳太早就對呢睇唔順眼,上星期寫
blog批評呢寫真「近乎色情刊物」,根本唔應該歸類為「書」,今個禮拜再發炮,指雖然好多人認為 o靚模風氣冇問題,不過佢始終認為,書展目的應該係推廣有益身心?健康書籍同閱讀風氣,「而非成為稱不上書的 o靚模寫真集的促銷場」。佢希望貿發局明年籌辦書展時,同教育界、家長團體、出版社各方面商量尋求妥善安排。陳太強調自己唔係封建守舊,只係覺得成年人有責保護青少年,佢指 o靚模唔係單一現象,當索 K成風、少女以做 o靚模搵快錢為榮、少男少女對網上援交視作等閒時候,係咪應該由呢情況繼續放呢?"

首先申報利益 - 周秀娜個本野我都有份做...但呢批靚妹書一本我都無買過.

書展目的應該係推廣有益身心健康書籍同閱讀風氣,「而非成為稱不上書的 o靚模寫真集的促銷場」

咁由邊個可以界定咩係 " 有益身心健康書籍" ??
係組成機制仲神秘過亞蓋達既淫審處,定係鳩到無朋友既明鳩社??...定啊陳太諗住揾埋佢班手袋黨組成審裁處,幫呢個社會除三害??定要問過中央...咁啊紫陽同志個本"改革歷程"分分鐘都教壞細佬唔比賣喎...

到時書展係咪淨係比賣兒童樂園同樂蜂報...

"o靚模唔係單一現象,當索 K成風、少女以做 o靚模搵快錢為榮、少男少女對網上援交視作等閒時候,係咪應該由呢情況繼續放呢?"

買本書又同索K同做雞拉得埋關係,咁日本晨早亡國啦...使唔使拉晒佢地去浸豬籠....

No comments: