Tuesday, October 07, 2008

反E23

就係針對個個所謂檢討"淫褻及不雅物品管制條例",仲加入一d條文要ISP幫手過濾所謂"淫褻及不雅"資訊 .美其名要保障青少年唔受呢d物品"影響"實情就係用黎收緊網上言論既一種手法!

喂...你行過報檔,大把乜情乜情男女男男乜鳩都齊,個d照賣都無問題,同一樣野點解放上網唔得?
啊陳生d相大家都睇過(咪撚扮野啦我屌你),同阿卡西有咩撚分別?我睇左幾廿年我就睇唔出勒老實...

再講,要"發報"呢d圖文,而家咁多公用電腦,插隻usb經呢d電腦射出去你要追己經唔係易事,如果我經proxy...又或者個server响海外既,你點查,查到件野响山卡啦既你又執唔執到法?

到時啊特警成係咪又事旦執幾條友番去交人,等件事淡左又不了了知?再講,上到法庭你估實無輸?輸鳩埋好似電訊廣播條例咁就真係英年早逝咁屌屌fing囉....

所以大家真係要睇實呢單野,更要睇下個件成日強調政府無立場既"加拿大人"係咪另一件葉劉

No comments: