Monday, February 26, 2007

hohoho2

又係來自斷sir個谷...唔知斷蛇响邊度睇番來的...


有冇歌講.."
1 個個朋友都話其實我應該放低我 EX., 但係 5 得 or 我根本 5 想..
2 身邊有人對我好但係我都 5 珍惜 / 5 理., 反而掛住 EX
3 EX 已經有左第 2 個., 但係我依然掛住佢

5 該 =]

嘿嘿嘿....個唔字有幾難打啊又...

4 comments:

Unknown said...

有唔少自認電腦高手o既以為個「唔」係香港字,打唔到,唔識打,打左睇唔到,諸如此類...XDDD

vicky said...

個blog好橙, 以為去錯地方.

好似呢d咁嘅表達方式, 因為第一眼望落睇唔明, 要諗一諗,可以活動下我懶惰的腦筋, haha!

felix said...

係啦,無啦啦又昇咩級,搞到亂晒龍

felix ip said...

哈!起初睇以為佢講緊upgrade什麼軟件...
EX.5...?