Friday, January 12, 2007

零七

新年流流就病...凶兆
由聖誕感冒感到而家,時好時壞.之間又打邊爐又對酒又夜訓又無得訓想好都難.我要放假啊...

電話又壞埋...凶兆
用左唔夠半年,又唔識响了...焗住買過隻...買完又話出"I風"...頂你jobs呢個魔鬼...你做兩日講咪好囉...

病個人又唔願番工,番左工又唔願走...好累...都係訓

雖然過左十幾日,都祝大家新年快樂,新年後都快樂...係咁.

4 comments:

vicky said...

你個電話又壞, 同我舊年一樣,個電話用了一年多d就壞,過了保養期,跟住買了新的,唔夠半年又壞,好彩有保養,整番了,你知啦,我地呢d屋企冇固網電話的是不方便的,我而家剩係用cheap嘢,反正咁勁我都唔識用,又易壞,我仲買多了個做 "士啤",我而家有兩部了.

felix said...

最最最邪丁既係...新買個部舊電都係壞的 x@#$%%O^IO!!!!
啱啱先攞完去換

vicky said...

証明而家d電話真係好易壞,我而家有兩部都好d,壞了仲有得用.

felix said...

最後...連部機都係要換埋...吹賬