Thursday, October 12, 2006

triple O

上次試過burger king,今日成班同事話試新野,於是去左中環 triple O.
經過金鐘先醒起...PP咪有一間囉!不過車己經到中銀,仲見到中銀門口個五
隻"keroro"(唔明既你去中銀門口走轉就明架啦)...行行重行行,終於去到.
叫左個veggie combo(咁上下名), 個餐85個大洋,有薯條同milk shake.
個包好食,配菜就同BK差唔多啦,件肉呢..BK好d,可能煮法關係啦.有個同事
叫左雞包,佢就話件雞無咩味...

薯條好食!我唔太薯條都成筒食晒!杯野都好飲...85都ok既.

下次再試埋星街個間同mos先.

4 comments:

vicky said...

我昨日lunch食了九龍灣ruby tuesday的巨型漢堡, 唔知咩名, 個menu有張相有把刀插住個漢堡包, 實物都係, 好味到爆炸, 一個人食不完, 要同人一齊食, 再食其他嘢, 飽到肚腩現形, 好似有左咁.

felix said...

九龍灣都有ruby tuesday,我以為得老尖...嗯,要去拜會一下勒

袁建滔 said...

旺角火車站上蓋個乜春商場都好似有。

felix said...

個個叫新世紀定界定咩呢...真係醒唔起... 又mos本周開檔了