Sunday, May 14, 2006

响酒店等番屋企

一個人坐响酒店lobby,等夜d上機番香港.
其他人呢,去晒universal studio,我懶,唔願郁,又唔玩個d機動遊戲.所以唔去.
咁唔去,做咩好呢..本來,諗過去downtown既LACMA(美術館黎既),不過上網揾左好耐,都唔識去.
最後都係放棄左.人地話,响LA呢d地方,無車係生活唔到,我親身體會到勒.我住呢間酒店左近,真係
可以無公共交通工具的...我番到香港會好好考埋個車牌.

去完E3,睇到好多野,基本上,二日半係睇唔晒既.人家個個booth都好落本,做得好靚(任天堂真係有一手)
咁香港館呢(我地係以HKDEEA得奬人既身份寄居响呢度)的確相差好遠好遠(台灣都比我地大一倍以上).
再睇番香港館自己d展品...係有排都未追到人家的.無論响基本構思,遊戲設計到畫面效果都未唔係好合格,甚至,主辦香港館既有關部門.佢地既構思,安排都有好多問題.另外,又識左好多"行家"(呢d係指知到自己做緊咩個d)...同咩都唔識但又响個行頭入面也文也武既茂利(佢地講既野又帶比我好多"歡樂").
真係大開眼界...so...你想响香港遊戲行業打出名堂,靠”吹”就得架勒...我會好好練習一下"口技"

睇完xbox360,ps3同wii...我真係覺得microsoft係會輸,輸唔係話佢會好似DC咁摺埋,而係,佢好難可以扒過sony頭,Wii都扒唔過,但一定可以改善由n64到gc同其他機種既距離,策略做得好d,要過360都唔係無可能,因為wii真係令人覺得好好玩...不過有一個問題,玩佢d game真係會好累(我試坃wario玩到好似做gym咁).

响酒店既bar,著住巴塞波衫,睇左皇蘇對愛斯賓奴,結果愛斯賓奴1:0護級成功,成間bar最初得我同個酒保兩條友,兩個都睇得好肉緊.後來有個鬼佬入左黎.佢好似唔係好明點解有人會睇足球,不斷問我有咩咁好睇. 咁以我有限公司都咁既英文當然解釋唔到比佢知.結果啊酒保轉左另一部電視去glof台,佢就無聲出了...番到黎我會學好d英文,等我下次解比知足球有咩咁好睇.

而家先五點,起碼都要等到十二點先起飛.睇新聞香港打風,舊年一個都打唔成,今年會唔會一炮中呢.馬會會唔會開盤呢,下盤讓幾多呢,我打埋咁多呢d野係無好無聊呢...我都係去買野飲好了.

2 comments:

喬靖夫 said...

哇!公費去睇E3,真係羨慕死人!

我都接觸過遊戲界工作,「你想响香港遊戲行業打出名堂,靠”吹”就得架勒...」,呢句真係感受好深!

你個blog好好睇!可以同你連結嘛?

felix said...

哇!!
喬兄!!!好耐無見!!!
自你離開warppower後一真十分掛念...haha

連結麻,當然無任歡迎!!!