Thursday, April 20, 2006

終於打爆!


http://www.us.playstation.com/games.aspx?id=UCUS-98641
好得,好好玩,有PSP又鐘意玩d特務遊戲(MGS個類)啱晒!!

Saturday, April 15, 2006

活在一個時代

復活節,幾經辛苦將自己僅有的黑鳥CD轉成MP3,因為保護不周的關係,部份歌曲己經讀不到了.當郭達年先生的歌聲從揚聲器放出時,相隔多年依然深具感染力.歌是跟一位東南亞的歌手合唱的,因為記載歌詞的小冊己經不翼而飛,所以姓名和國籍都成不清楚了,上網找了多編依然沒有頭緒.郤發現此一網站:http://www.artivist.org/ .好消息是<民眾擁有力量><連眾顛覆><暴風雨前>和Vinyl Single會重新發行.

如果你沒有聽過黑鳥,或者想對早年香港的獨立音樂有更深的了解,此合輯實不能錯過!

在此,謹祝郭先生跟黑鳥各成員生活愉快.希望將來能再聽到你的新作.

Monday, April 10, 2006

ipod奇遇

呢件事都係幾個月前發生,突然想攞番出黎講下
話說用左一年多既ipod死出,點boot都boot唔著,咁唯有攞番去維修中心啦...
去到,佢又check到部機過左保養,過左幾耐呢......一日!咁佢就話要收維修費啦,幾多呢又?....
二千!!嘩,你比我啊,二千!用左apple野都成十幾年,都唔係未修理過,整部powerbook都唔使咁貴!部IPOD二千!!!??要收錢都合理,但都無理由二千下嘩,幾經交涉佢都係話唔得....咁我梗係唔比啦,臨走個職員仲話....你可以試下去仔街試下,好似有人整架.....! 我二义野同你買部機,要攞去鴨仔街"保養"!...真係hong kong apple唔該換左呢間仆街野啦,影撚衰啊真係!

最後,我將部機比我細佬攞左去日本整...唔使錢不特止!兩下手勢就搞掂!鴨仔街,留番你去啦!
香港d 咁既service...真係灰!!!你叫我點介紹d朋友買mac啊大佬...