Wednesday, April 27, 2005

AC vs PSV

只係睇下半場就真係比佢激死,肥安你都係收皮把啦,換轉啊卡比路呢d人腳真係攞幾個歐聯番黎,明明上半場好地地有咩理由縮,係守都唔使下半場一出黎就守啦!真係睇到火都黎~!!!!!

好在PSV自己把握唔到,唔係真係重演作客拉科事件都似....下星期仲要作客都真係危危地,之後分分鐘仲要對住摩連奴呢D老雀,肥安你醒定D啊!!!!

Monday, April 11, 2005

星期日,睡了一個下午.

心情低落,因為周圍的問題沒能解決,看到鏡中旳自己,谷底了.我知道需要轉變,但沒有勇氣,好想離開,世界很煩.像給身軀困住,我想逃走,連辦公桌都不想 走近...是怕看到自己無能...也無能為力,信心像太陽下的水點,慢慢蒸發消失.我要去那裡,一片空白啊,要安定嗎?還是放手一拼?

打開電視,他媽的更煩了,反什麼日,那個胖子還拿著日產的相機在拍,這叫什麼?打著紅旗反紅旗?痴撚線?打開新聞組,仆你個街你反日就反日,幹麼炸版...這些人就是要給大家添煩添亂.

啊...呀...巴塞還要輸球,什麼世界...我跟那些示威的人一樣,其實是要一個發洩的管道.我要爆發一次!!!!

還有工作在手啊,煩得什麼也不想管...可以用這個理由申請休假嗎...我要放下半輩子...

再打開雜誌...到台北一千五百...好啊,反正沒到過.到101頂樓講粗口也不錯.