Friday, March 31, 2006

李登輝

http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/969

各位哈日界既友好,係咪需要一個日文名黎彰顯下你高貴既身份呢.嗱!呢個web就幫到你勒.只要你輸入閣下既英文名(中文未試過)佢就自動唔知點樣咁同你搞個日文名出黎,仲有分男女添!幾咁user friendly,真係唔買都埋黎睇下啦!

我梗係唔執輸嗱嗱林搞番個啦.....嗱嗱,大家以後叫我 中島 明 啦下...."陳"點解會變左"中島" 呢.....?

去美國

晏晝收到order,要去今年E3...
我都成十年無去過美利堅...第一次去都係做野,無咩特別感覺,英文又唔係好,電視又睇唔明個種,所以我好明白個d跟仔女移民去個d啊伯啊婆既心態...一話要去,第一件事梗係諗起攞visa啦,事關入花旗國咁义煩...我又咁耐無去(查實無諗過要去,我又咁憎迪迪尼)...嘩,佢老醒咩都未搞就要你去銀行入八舊水過佢,仲要幾廿份form...仲要見個移民官....真係未見官先攞八舊,仲話明中唔中都要比,真係@#!%X*+~@....希望到時唔會覺得呢八舊水唔值啦下...

Wednesday, March 08, 2006

Well Done!!!


前中後都打得好,最緊要唔只強攻得.留放都做得好左.唯一係奧利古亞回防真係太慢,下場仲要缺少puyol...如果抽籤結果對住祖記真係會好難打.

但係尋晚成個中後場配合得好好,下半場中打出幾次搶截再馬上送番前繼續攻勢.莫達比起對拉科時己經有進步,幾果中場配合開始接到沙維在陣所做到既工作.

車仔後防其實都打得好,泰利真係一夫當關,只係中場實在保護唔到...馬基利利再強都打唔晒.有呢個賽果期實算係咁了,不過,如果摩生肯早D出基斯普可能會比豬油包更有效,佢落場後幾個攻勢真係睇得出佢既級數.

最後真係要講細哨,三四個包圍住都無佢乎,可見佢真係fit到震,由其美斯傷出後,好似仲認真左...今年世杯實在令人其待.

Friday, March 03, 2006

化繁為"七"

http://www.takungpao.com/news/06/02/22/LTA-528204.htm#

書版有版有點出此文,謂應該放棄只有台灣才用的繁體字而改成簡體云云....
仲居然夠薑列出一系九唔搭八既所謂例子指手劃腳....真係呢
寫呢條友真係統戰統到上晒腦...水平之低真係睇到眼火爆...
唔識字就番去讀下書先啦七頭!